יום שני, 5 בינואר 2015

שנה אזרחית חדשה

צוות היועצים של Coachvision   מאחל לך שנה אזרחית נפלאה מלאה בהצלחות והישגים חדשים שיובילו את הארגון שלך להתפתחות וצמיחה ארגונית.
סוף שנת כספים מסמלת עבור מנהלים רבים נקודת התחלה חדשה. נקודה בה הם מעריכים את מצב הארגון ומקבלים החלטות חדשות לגבי שינוי והתחדשות שיובילו את העשייה בשנת הכספים החדשה.
קבלת החלטות מהווה אבן דרך חשובה עבור כל ארגון והיא מתווה את הדרך להמשך העשייה והצמיחה הארגונית. יחד עם זאת, חשוב להכיר בכך שעצם קבלת ההחלטה מהווה רק את נקודת ההתחלה בדרך לשינוי, התייעלות והתחדשות. הדרך למימוש ההחלטות הינה עקלקלה והיא טומנת בחובה אתגרים לא מעטים ועל מנת לצלוח אותה אנו צריכים לדבוק בהחלטות שלנו ולראותן לנגד עניינו לאורך השנה כולה.
להלן כמה טיפים שיעזרו לכם להישאר מחויבים להחלטותיכם ולממשן בצורה יעילה יותר -
1.           חיקרו את ההשלכות העמוקות של השינוי- לעיתים הלחץ לחולל שינויים חדשים גורם למנהלים רבים לקבל על עצמם החלטה שהם לא יכולים לעמוד בהשלכותיה. במקרים אלו קיימת מודעות מועטה מאוד לעומס המשימות הנדרשות ולתוצאות העקיפות הנלוות לכך. כדי לצלוח את התהליך, נתחו בצורה יסודית, מה דורשת מכם ההחלטה, חיקרו את התחום בו אתם רוצים לבצע שינוי. חשוב שתבינו, מה תהיינה התוצאות לטווח הקצר והארוך וכמו כן מה תהיינה ההשלכות לכך בכל מעגלי הארגון. ככל שתלמדו ותבינו יותר, כך תוכלו להתחייב להחלטה חדשה באופן מושכל ומחויב יותר.
2.           תכנית עבודה שנתית- חלוקת ההחלטה לכדי משימות שישמשו לכם אבני דרך בדרככם למימוש ההחלטה. עשו שימוש בלוח גאנט או כל כלי מעקב אחר הנתמך בלו"ז ארגוני, כך שתמיד תוכלו לדעת, היכן אתם עומדים, מה הושג ומה עומד לפניכם.
3.           חיזוק החוסן הנפשי שלכם- מימוש ההחלטות שלכם דורש מכם סוג של הכנה נפשית וחוסן המקל על ההתמודדויות. מוכנות זו תעזור לכם לצלוח במשימות ותדחוף אתכם להמשיך ולדבוק במטרה גם כאשר רמת המוטיבציה שלכם או של המעורבים בתהליך תרד.
4.           גלו את אזורי העיוורון" – נסו לצייר את כל התסריטים האפשריים מבעוד מועד. שינוי הוא כמו מגדל קלפים שיש לו השלכות ומשמעויות רבות בכל המעגלים ואין זה משנה, אם מדובר באדם אחד שעושה שינוי או הארגון כולו. קריסה של קלף אחד עלולה להוביל להתמוטטות המגדל כולו.
5.           העצה הידידותית האחרונה והחשובה ביותר הינה במידה ואתם מתכננים שינוי אל תוותרו על מומחיות בתהליך. היעזרו ביועץ ארגוני שיעבור עמכם על כל האספקטים של השינוי כדי למזער מקרים לא צפויים ולרתום צוות מוביל לשינוי.
אז שתהיה שנה מוצלחת!   אנו כאן בשבילך כדי לבצע את כל המשימות שלך כהלכה ובהצלחה !
 
לשירותכם תמיד צוות היועצים של Coachvision .
תנו לנו לייק בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה