יום שני, 28 באוקטובר 2013

מהפכה בכוס קפה

האם קרה לך שלאחר רכישת מוצר הרגשת "פראייר"? התשלום היה מופרז ביחס לתמורה שקיבלת למרות שהמוצר ענה על דרישותיך.

הדוגמא הכי עדכנית היא המהפכה בענף הקפה המתרחשת בימים אלו: רשת חדשה של בתי קפה קראה תיגר על מחירי בתי הקפה ושברה את השוק בהציעה ללקוחות קפה ב5 שקלים בלבד.

כל עסקה מסחרית צריכה להוביל למצב של WIN- WIN שבה לקוח מרגיש כי הערך הנתפס של המוצר שווה לערך המשולם. זהו האינטרס של המוכר יותר מאשר של הקונה.

שכן, לקוח המרגיש "פרייר" ברכישת מוצר יגרום נזק לחברה בטווח הבינוני והארוך מאחר שחוסר שביעות הרצון שלו ימנע ממנו לבצע רכישות חוזרות,

מחקרים הראו כי לקוח מרוצה יישתף מספר אנשים בשביעות רצונו מהמוצר, אך לעומת זאת, לקוח שאינו מרוצה כלל מהשירות

יפרסם זאת ברבים ויגרום לנזק תדמיתי מתמשך ופגיעה זו תנטרל לחלוטין את שיטת השיווק "פה לאוזן", הנחשבת לשיטת שיווק חזקה ביותר.

בכל צומת בה אתם חשים שייעוץ אסטרטגי ארגוני עסקי  נדרש לכם זכרו שאנו כאן בשבילכם.

אילה וצוות יועצים בcoachvision

הצטרפו למאות לקוחותינו המסתייעים בנו להגשמת חלומותיהם. 
אנחנו בחברת CoachVision  מספקים שרותי אימון,אימון עסקי,אימון אישי,פיתוח וייעוץ ארגוני
אנו לשרותכם בכל שאלה ובקשה:

  09-7655592 , 054-4371761.
              09-7653030
   מייל: cvorg1@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה